Nozbe Personal - En hjälpsam produktivitetsapp för Android
Har du någonsin arbetat på ett projekt och plötsligt insett att det finns många saker som du behöver göra för att slutföra projektet? Och även om du spenderar mycket tid på att arbeta med projektet verkar det aldrig bli klart? Detta är normalt när du arbetar på ett projekt på egen hand. Du måste tänka på vad du ska göra och hur du ska göra det. Du måste se till att du använder rätt verktyg för jobbet.
Denna app låter dig spåra dina uppgifter och markera vilka som behöver prioriteras mest. Du kan också enkelt kommunicera med teammedlemmar genom appen för att förmedla information eller följa upp en viss uppgift.
Vi har också satt ihop en gratis videokurs som lär dig hur du kan arbeta mer produktivt, hur du använder rätt verktyg för jobbet och hur du håller dig organiserad.
Vårt uppdrag är att hjälpa våra användare att få mer gjort genom att göra det enklare att hantera sina uppgifter och projekt. Det enda sättet att övervinna detta är att öva och bli bättre på det.